Nog een kleine week voor vertrek! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Rik Hoogveld - WaarBenJij.nu Nog een kleine week voor vertrek! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Rik Hoogveld - WaarBenJij.nu

Nog een kleine week voor vertrek!

Door: Rik

Blijf op de hoogte en volg Rik

26 Februari 2014 | Nederland, Nijmegen

Nog maar een klein weekje voordat ik vertrek uit Nederland om mijn avonturen te gaan beleven in Zuid-Afrika. Afgelopen maandag sloeg toch even lichtelijk de stress toe. Mijn contactpersoon in ZA verzekerde mij dat ik 1 maart zou gaan vliegen en dat dit niet eerder zou kunnen. Maar toen ik mijn mail opende 's maandags had ik een mail van mijn contactpersoon Meggan. Daarin stond dat ik iets eerder zou vertrekken dan gepland, namelijk donderdag 27 februari! Ik had nog wel wat zaken die geregeld moesten worden en dat zou dan toch wel kort dag worden. Dat lukt me wel dacht ik.

De dagen die volgden had ik helemaal vol gepland en iedereen verteld dat ik eerder zou vertrekken, voor sommige sloeg de schrik toe (hé ma). Toch wel enigszins opgelucht dat uiteindelijk, na wat heen en weer gemail, de datum van vertrek werd gewijzigd naar 2 maart en ook werd bevestigd.

Misschien komt dit toch wat beter uit. Net nog even wat meer tijd om afscheid te nemen EN ik kan toch nog een dag genieten van de carnaval! Daar had ik stiekem al wel op gehoopt.

Rest mij nog enkele voorbereidingen te treffen en te genieten van mijn laatste dagen in het koude Nederland. Mijn volgende verslag zal vanuit Zuid-Afrika zijn.

  • 01 Maart 2014 - 13:09

    Jessie:

    Hi Rik!!

    Via deze weg wens ik je een heeeele goede reis toe en heel veel mooie ervaringen, maar vooral natuurlijk ontzettend veel plezier in het geweldige Zuid Afrika!! Ik ben natuurlijk mega jaloers ;)

    Geniet van het prachtige land en deze geweldige kans! Mocht je de kans zien om tussen het harde werken door nog wat rond te reizen, heb ik nog wel wat gave tips voor je :D

    Ik zal je volgen via de site en wie weet kom ik nog wel een keertje buurten daar!

    Liefs, je grote nicht (jij bent de enige waarbij ik dat kan zeggen haha)

  • 04 Maart 2014 - 22:15

    Mieke Janssen:

    hoi rik
    zo je eerste werkdag zit erop. hopelijk gaat alles naar wens.
    geniet van alles wat op je pad komt.
    wij wachten wel op je verhalen diew komen gaan.
    lieve groetjes ome roon en tante mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rik

Actief sinds 26 Feb. 2014
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 4499

Voorgaande reizen:

02 Maart 2014 - 02 Maart 2015

Mijn avonturen in J'burg ZA

Landen bezocht: