Mijn avonturen in J'burg ZA - Reisverslagen van Rik Hoogveld - WaarBenJij.nu Mijn avonturen in J'burg ZA - Reisverslagen van Rik Hoogveld - WaarBenJij.nu

Mijn avonturen in J'burg ZA

Het begon met 'waarom probeer ik het niet gewoon'. Geen idee dat ik een kleine twee maanden later al een baan aangeboden zou krijgen in Zuid-Afrika. Dit is een kans die ik niet kan weigeren, daar zou ik spijt van krijgen. Mede doordat ik al een te gekke tijd heb gehad in Zuid-Afrika afgelopen zomer met pa en Tim. Het eerste wat ik zei toen we thuis waren was dat ik zeker terug zou gaan naar dit indrukwekkende land, geen idee dat dit zó snel zou zijn!

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2014

Even weer een update.

23 April 2014

Ik vermaak me weer opperbest!

07 April 2014

Eindelijk weer een verslag!

15 Maart 2014

Week twee: de huizenjacht

05 Maart 2014

De eerste drie dagen
Rik

Actief sinds 26 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4522

Voorgaande reizen:

02 Maart 2014 - 02 Maart 2015

Mijn avonturen in J'burg ZA

Landen bezocht: